keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Matkanmittaisia kuveja

Jaahans. Tänään oli sitten viimeinen koulupäivä tällä viikolla ja oikeastaan seuraavaan kahteen viikkoon. Käytiin opinnäytetyöpaikkoja läpi ja mun paikat oli tänään vuorossa. Joten huominen ja perjantai on vapaata, wuhuu! Tosin lupauduin menemään iltavuoroon töihin molempina päivinä. Ja oon kipee. Tulee varmaan ihan mahtavuutta sielä kuumankosteessa mestassa flunssasena! Ensi viikolla alkaa tosiaan opinnäytetyön tekeminen ja alotan Sirun olohuoneesta mistä siirryn Ilpon keittiöön :---). Pidän teitä siitäkin ajantasalla, hoho! 
Nukuin tänään pikku päikkärit ja mun oli tosi vaikee nousta ylös. Neljältä piti olla tatskanpaikkaus aika, mutta yllättäen puoli 4 mulle soitettiin, että se olikin peruttu. Olin tosiaan ottanut itseäni niskasta kiinni ja lähtenyt kävelemään kaupunkia kohti ja olin lähes perillä kun kuulin tästä peruutuksesta :D. Sitä vitutuksen tunnetta kun olin aikasemmin miettinyt kotona, että en millään jaksaisi mennä. NNNYARGH. Kävelin sitten kaupunkiin asti ja aloin etsimään nahkatakkia, mutta flunssa vei voiton ja päätin lähteä kotiin. Mukaan lähti vain vaivainen lakkapullo. Sanoin hasta la vistat kaupungille ja lähin köpötteleen himaan. Ah, mikä helpotus kun astuin ovesta sisään ja olin kotona. Huomasin kuinka kipeä mun kurkku tosissaan onkaan ja vain MAMAn chicken flavor nuudelit pystyi mua lohduttamaan. Nyt mulla on taas se ongelma, että ei ole yhtään ruokaa. Enkä millään jaksaisi lähteä kauppaan ja nokka vuotaa enemmän kun laki sallii hekohekooo! Pakko syödä vaan pikkusuklaamunia ja leikkiä kylläistä. Nyt vedän päikkärit nro. 2! MOI.
(Kelatkaa nyt sitä nuudelifiilistä!!!!!1)
Pus.

2 kommenttia:

  1. aijjaa sitä on vierailtu mun hoodeil !! ja kiitos vaa, itse tässä poden nälkää eikä sun nuudelit auttanu asiaa =(

    VastaaPoista
  2. oh god :D unohdin kokonaan että asut lähettyvillä, oisin tullu pimpotteleen ovikelloo ja juossu kark uun! x) mmmm nuuudeliiii

    VastaaPoista