keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Serkustapaamisia, pus! Ja muistakaa alempi laminaattipostaus!!1

Tänään Siru ja Hanna-serkku (jos joku ei vieläkään tiedä niin tämä lähes aina esiintyvä Siru on meitsin isosisko) hakivat mut laminaattihommista ja lähdettiin Mierolaan vähän kahvittelemaan ja syömään. Siellä hörötettiin vanhoille jutuille ja oikeastaan aivan kaikelle. Sieltä ajettiin Sirulle ja jatkettiin kahvin juontia ja katseltiin vanhoja kuvia. Ja minä tietenkin nöretin koneella. Huutelin kuumailmapallolle morot ja oli kiva pitkästä aikaa olla kaikki yhdessä. Hanskin kanssa hörötettiin pahisnaurua ja sen takia mulla on nyt ihan järkyttävä päänsärky! Oummaikaad, huomenna olis ollut vapaapäivä, mutta päätinkin ottaa iltavuoron ja nyt kaduttaa. Vaikka ei saisi, koska mä tarvitsen rahaa :'D huohh. Voi veljet olispa jo viikonloppu ja vappu ja kaikkee ihanaa. Perjantaina mennään opettajan kanssa vähän katselemaan mun aikaansaannoksiani, toivottavasti se tykkää. Yök, mulla tulee ihan haikee olo kun kohta koulu loppuu. Ihan niinkun yläasteenkin jälkeen oli vähän tyhjäolo kun kaikki vaan loppui. Pitää keksiä joku uus kiva juttu. Voinko hakee pintylle taas uudestaan ja olla uudet kolme vuotta? Hihi. En kyllä hakisi paitsi, jos saisin ihan helvetisti massia! 
Nyt meen vähän lepäileen mun päänsärkyä pois ja odotan, että Iholla alkaa! 
PUSUJA. 
Ja hei jos halajatte, niin katsokaahan alempana oleva laminaattipostaus, missä on ennen-ja jälkeenkuveja! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti