perjantai 18. toukokuuta 2012

Omat ripset, värjäys, ripsienpidennykset

HALOJAAA! :----) Täällä kirjoittelee yksi jolla on pidemmät ripset kuin eilen samaan aikaan. 
Lauran kanssa tänään otettiin auto alle ja huristettiin Tampereelle ja kohti Mimas Beautya. Matka sujui oikein hienosti vaikka kirosanoja kuului enemmän kuin sallitaan eikä parkkipaikkaa meinannut löytyä. 
Myöhästyttiin onneksi vain viis minsaa ja sitten Laura olikin ensimmäisenä potilaana. Kaks ja puol tuntia venailin omaa vuoroa ja koitin keksiä jotain ovelaa tekemistä. Päädyin kuitenkin lukemaan paikan lehtiä, koska pihalla oli niin kylmä tuuli etten jaksanut sielä pyöriä. 
Koitti minun vuoroni ja ainoa toive oli, että "mahdollisimman luonnolliset, mutta kuitenkin näyttävät". Ja mielestäni Hanna saikin aikaan oikein mukavat ripset. Meinasin nukahtaa moneen kertaan, mutta sinnittelin koska pelkäsin että mun suu aukeilee ja kuorsaan :D. Koska en todellakaan saanut nenän kautta henkeä (kiitti tukos). 
Eilen illalla aloin värjäämään ripsiä vähän tummemmiksi ihan tätä päevää varten. Kuten ylemmästä kuvasta huomaatte, mun ripset on lähes VALKOISET oikeasti. Niin säälittävän näköiset ja lyhyet! 
Ja kohta tulee meikitön kuva, ei saa kiusata :<<<< näytän mummelilta ihihihihi.
Värjäyksen jälkeen ripset olikin jo vähän tummemmat.  
Siinä on uudet räpsyttimet. Jaksoinkin kiittää tuhannesti Hannaa kun auttoi minun suruisia ripsiäni. Ja miks noi pisamat koittaa valloittaa mun naaman????? 
Äsken ystäväiseni Susanna ja Laura häippäsivät luotani ja minä jäin yksikseni mutisemaan. Ja Susku yllärinä unohti harjansa tänne. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti