perjantai 13. heinäkuuta 2012

Eh, jyrähteleekö?

Pelokasta iltaa terveisin ukkosen pelkääjä. Joo o, tiedän olevani mokomakin jänishousu. Mutta minkäs sille teet? Mä oon jo tänään koittanut etsiä kalenteria kaupasta, mutta en löytänyt. Okei etsin Citymarketista nopeesti enkä nähnyt ainuttakaan missään! Oon myöskin käynyt ripsihuollossa ja jäin vähän funtsiin, että josko mä ensi kerralla ottaisin nää pois. Mulla on ikävä omia paskakasaripsiä, jotka on ehkä millin pituset. Mutta niitä ei haittaa jos heränneenä hieraset silmiä!!1 666 Taikka ötökkä menee silmään niin sitä irti repiessään ei tarvitse varoa ripsiä kokoaikaa. 
Tänään ehdin myöskin heittää rakkaan sisareni töihin ja yhdeksältä se pitää sieltä noutaa. Sitten näen Lauraa ja keskustellaan elämän perseyksistä. :--) 
JOO sit mä ihmettelin kaupassa kun joka toinen muija, joka mua vastaan käveli oli ihan samannäköinen keskenään. Naama täynnä tummaa pakkelia/itseruskettavaa, mustat hiukset kireellä ponnarilla, etuhiukset takana ja muutama pulisonkihaituva jätetty roikkumaan. Hehahhaha. Musta on erittäin harmillista kun ihmiset ei voi vaan olla erilaisia vaan pakko olla joku muu. DDDDOH. 
Mä venaan nyt tunnin ja alan katteleen leffaa. Ja mietin näitä syntyjäsyviä!
Ellei täällä oo päällä hirivee salamasota. 

2 kommenttia: