torstai 12. heinäkuuta 2012

Punapusuja ja ihanuusbiisi HYVÄ OLO sanon minä

Tänään vietin viimeisen sairaslomapäiväni ja huomenna ei sitten vissiin olekkaan töitä joten ei haittaa! Olin koko päivän äiteen ja Sirun kanssa pyöriskelemässä kaikkialla. Suurimmaksi osaksi kylläkin kotona, mutta kävästiin nopsaan pekolassa ja torilla. Äiti napsi vähän mun etuhiuksia ja menee taas hetki kun totun tähän mun pallopäähäni! :-----) Mulla vaan menee nopeesti hermot samaan tukkaan, joten täytyy välillä vähän vaihdella. Mutta kuten ehkä olette huomanneet, en ikinä vois tehdä mitään muita muutoksia kun nää etuhiukset :D. Ja vahingossa annoin kampaajan leikata takatukkaa muutama kuukausi sitten. Ei olis pitänyt, nyt ei hiukset kasva enään ollenkaan. Fakfakfak. 

Ja sit semmosta oon tässä ihmetellyt, että miksi tästä elämästä on pitänyt väsätä näin helvetin vaikeeta? 
:--( paska. 
Ihmeteltiin äidin kanssa myös sitä, että miksi makkaraan on nyt pitänyt lisätä juuston, mustapekan, valkosipulin,sipulin ja muiden lisäksi maku...................suolakurkku? why?
Ja tässä keskimmäisessä kuvassa norsu törmäs ihan sssssimo lujaa otsaan. 
possu. 
JA NYT TSAJAJAJA sitä musiikkia ;) 
 
 Tähän minä rakastuin <3. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti