keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Hyvvee keskiviikkoa

Miks en aloittais mun jokaista päivää näin? Vaikka meenkin kahteen töihin niin voisin ihan hyvin herätä vähän aikasemmin ja keksiä jotain menoa ja meininkiä. Okei, veikkaan kyllä että kohta mua väsyttää ja sitten kiroan itseni taas alimpaan helvettiin kun pistin herätyksen jo kello 09:15. Mutta mulla sattui olemaan asioita kaupungilla ja hyviä asioita olikin. Ostin meinaan Summer Uppiin sen samperin kahden päivän lipun, mikä söi mun kukkarostani maltaita. Mutta en silti millään malta odottaa, että pääsen keikkailemaan, hihi. Kävin myös Seppälässä visiitillä ja huomasin, että ihan sairaan söpö laukku, joka alunperin maksoi 29,95 euroa oli -60! HALLELUJAHHH. Mä ostin senkin. Mutta sen jälkeen luikin häntä koipien välissä kamalaa vauhtia ulos kauppakeskuksesta, että en menetä loppujakin roposiani. Koska huomenna on vuokranmaksu(perkele)päivä. Ja palkkapäivä(<3) on vasta tiistaina. Kääk. Mutta hei nyt vähän mutustelen jotakin, kuuntelen musiikkia ja illaksi lompsin pyörittelemään teille rullia! MORJONS.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti