torstai 5. heinäkuuta 2012

Se helpotus kun viikonloppu koittaa, JIIHHOO

Jeppijippijeee! Tällä viikolla jo kaksi kertaa herätessäni olen huomannut kasvoissani jotakin omituista. Ensimmäisellä kerralla naamassani oli jonkinmoista ihottumaa. Sitä jatkui muutama päivä ja vähän vieläkin. Tänään aamulla heräsin ja huomasin poskieni helottavan pinkkeinä kuin mokomakin puttepossunen. Puna yltti jopa kulmakarvojeni yläpuolelle ja se oli hyvin kummallista, koska en todellakaan ole ottanut aurinkoa. Se ei siis luultavastikkaan ole palamisesta johtuvaa punoitusta. Ajattelin sen olevan hetkellistä kuumottelua aamuisesta  auringon paisteesta, joka paistoi suoraan ikkunan läpi meikäläiseen. Mutta ei, oon vieläkin hurjannäköinen mansikka-Marja. Mut joo, whaevahhhhh. Ainakin työpaita sopi hyvin päälle ja korosti meitsin kasvoja. 
Tänään oli viimeinen työpäivä tällä viikolla ja olin lähellä paskoa housuun kun joku sattui kysymään enkö mä halua tulla huomenna töihin?!?!!?!??!!??!!? (.............................emmä) Tänään myöskin kummisetäni soitteli minulle ja lähdin sen seuraksi Hällään lounaalle. Oonkin kaivannut kunnon ruokaa, jee! Itse ikinä jaksa väsäillä pelkästään itselleen mitään hyvää enkä kyllä osaakkaan ettei sen puoleen! Buhaha.
Nyt vähän tiskailen ja pesen pyykkejä KÄSIN vithu jee ja sitten pakkaan rinkkasein ja nukahdan ja aamulla lähden matkaan! :------) 
Pus pus ja nukkukaa hyvin! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti