perjantai 27. heinäkuuta 2012

Mc koppa, koppakuoriainen koppisjeejeeejejej

HIIjaaAwuhui! Kui kivaa, että on viikonloppu. Huomenna on skeittikisat ja täytyy mennä niitä töllöttään, koska se on huippukivaa. Meinasin ottaa Paavo-mukin mukaan ihan auringon ja ihanan meiningin kunniaksi. 
Tänään herääminen oli jokseenkin hankalaa. Mutta heti kun muistin, että sehän on perjantai niin pomppasin heti pystyyn ja iloitsin. Mutta töissä kun siivosin kellaria päivän päätteeksi, mun jaloissa pyöri iso ja oksettava koppakuoriainen. Jalat meni ihan veteliksi ja paniikki iski. Mutta onneksi ehdin häippästä ennen kun se ehti tehdä mulle pahuuksia. 
Äsken heitin äitin ja kumppanit Reskafesteille ja taas mua oltiin ottamassa miniäksi ja parittamassa. Musta tuntuu, että aina kun äitillä on kavereita kylässä niin mua koitetaan parittaa jollekkin....... 
Ja nyt mä en millään jaksa kirjoittaa enempää. Kuvat kertokoon, päivä oli ihana. 
Palatkaamme sunnuntaina! MOIKA! 
Hihi tässä on Sirun ja Herkon ihana PAAVO SIENI! inana. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti