perjantai 27. heinäkuuta 2012

Ai mut haastettiin, no mä haastan vuorostani SUT

Sain näköjään kaksi samaa haastetta ja koska Kaisu ehti ensin, mä vastaan sen kysymyksiin. 

Ohjeet seuraaville: Jokaisen haastetun täytyy vastata niihin yhteentoista kysymykseen, jotka haasteen antaja on esittänyt ja postata vastaukset blogiinsa. Valitse sitten 11 uutta haastettavaa ja linkitä heidät postaukseesi. Keksi 11 uutta kysymystä, joihin haastettujen tulee vastata. Älä haasta sitä henkilöä, jolta sait tämän haasteen. 

1. Missä haluaisit olla 10 vuoden päästä?
- Ja mähän haluaisin olla Kreetalla asustelemassa. Mulla olisi sielä ihana koti ja kreikkalainen adonis EIKU..... Ehkä muutama muksu, mutta ei nyt mietitä lapsijuttuja. Tai sit oon Hämeenlinnassa Lindströmmillä töissä ja asun vieläki vuokralla tässä samassa kämpässä HEHEEE onko parempaa!!1 8) 
2. Mitkä ovat luottovaatteesi?
- Ennen olisin vastannut tähän, että legginssit, pitkä toppi ja pitkä ruutupaita, mutta perse sentään. Eipä siinä mitään luottoa enään ole. Haaremihousut ja farkkupaita. Mutta jos mitään muuta ei ole, on oltava naked. Siinä sitä luottoa. 
3. Mikä on lempiruoka ja juomasi?
- Inhottavin kysymys ikinä. Ennen tässä olisi lukenut, kana ja riisi. Nyt mä en osaa sanoa muuta kun joku salaatti taikka EN TIÄ. Mä oon tässä jo monena päivänä koittanut mitä ruokaa tekisi mieli. Mutta joka ikinen ruoka mikä mieleen on juolahtanut on vaan saanut oksennuksen kurkkuun. Paitsi vesimeloni! Njam. Ja EI, ei oo mitään syömisongelmaa, kyllä ruoka maistuu kun pienelle porsaalle, mutta ei oo mitään semmosta herkkua enään mikä innostais. :D Ja lempparijuoma on ananasmandariinimehka! 
4. Mitä opiskelet ja missä? Tai mitä haluaisit opiskella?
- Juurikin keväällä valmistuin maalariksi täältä Hämeenlinnan koulutuskeskus Tavastiasta. Nyt en opiskele missään, mutta aikeina on vielä jonakin kauniina päivänä aloittaa sosionomiopinnot! 
 
5. Tykkäätkö enemmän kirjoista vai elokuvista? Perustele!
- No elokuvat tietenkin. Oon tämmönen perus sohvaperuna joka tykkää katsella telkkaria. Lukemisesta mä en oikeen koskaan oo erityisemmin pitänyt. Hitto mä inhosin ala-asteella lukutunteja...... Ella vai Elli mikä lie luokkaretkellä kirjat ja plaaplaa mä hypin niitä sivuja yli enemmän kun laki sallii. Mä en vaan millään osaa keskittyä lukemiseen. Alan aina ajatella jotakin samalla kun luen, enkä todellakaan muista mitä oon lukenut. Risto Räppääjä- kirjat ainakin oli sillon pikkusena hyvii ku niistä pysty kattelee vaa kuvii ja esitti lukevansa xDDDDDD HAHAHAHHA. 
6. Mitkä ovat sun lemppariblogeja?
- Voi kuulostaa ehkä oudolta, mutta mä en helposti innostu muiden blogeista. Pitää olla jotain niin siistii ja erilaista, että mua kiinnostaa. Mutta tällä hetkellä mun lemppari on Jannan blogi! 

7. Paras vuodenaika? Ja miksi?
- Kesä on ihan siisti, keväässä kivaa on se, että sillon ootetaan kesää.......... Mutta syksy ja talvi on lemppareita. Saa pukee ittensä niin palloks ku huvittaa ja syksyllä vaatteet on kaikkein kivimpiä. Vaikka sateet ja hirmulumimyrskyt on aika ahterista, mä silti pidän näistä vuodenajoista eniten :--) 
8. Mitä mieltä olet kauneusleikkausista?
- Jaa a. Mua ei kiinnosta leikkeleekö muut itseänsä, mutta mä en itse alkaisi moiseen. Miks mennä muokkaamaan itseänsä? Musta on ihan ok olla tämmönen ja luultavasti leikkaukset pistäis vaan pahempaan jamaan. Ainoo poikkeus sit on se, että jos joutuisi jonkinlaiseen onnettomuuteen tai vastaavaan minkä seurauksena mun ulkonäkö muuttuisi jotenkin radikaalisti. Silloin joutuisin jopa ehkä harkitsemaan asiaa. 

9. Jos saisit kokeilla mitä tahansa urheilulajia, mitä se olisi? 
- Jalkapalloa tietty. No okei sitä on kokeiltu ja pelattu niin monesti, mutta se on parasta. Jos jotai uutukaista lajia niin meneekö värikuulasota urheilusta? 
10. Mikä on suosikki vaatekauppasi?
- Niin säälittävää kuin se onkin, ostan suurimman osan vaatteistani Gina Tricotista. Jaa. No en oikein osaa sanoa mikä on suosikki............ Tosi vaikee sanoa. 

11. Jos saisit olla päivän kuka tahansa kuka olisit?
- No Johnny Depp tietty <3. Olisin helvetin komee mies. No mut siis musta ois siistii olla ees pari minuuttii joku joka näkee MUT. Haluisin tietää miltä mä näytän toisen ihmisen silmissä. Enkä tarkota tällä mitään, et mitä muut musta ajattelee. Vaan tahtoisin vaan tietää miltä mä näytän. Haluisin nähdä itteni jonkun toisen silmillä ensimmäisen kerran :'D Tosi hankala selittää, ymmärsittekö? 

Haha, olipa hankalat kysymykset. Mutta tässä tulloo mun harkiten ja älynystyröitä hieroen keksitys 11 kysymystä! 
1. Jaa, no miltä nyt tuntuu? Perustele.
2. Haaveammattisi ja miksi? 
3. Ensimmäinen paras kaverisi ja mikä oli lempipuuhaanne? 
4. Ihmiselle, kuka ärsyttää sua hirveesti, mitä haluaisit sanoa? 
5. Ottaisitko tatuoinnin? Minkälaisen? 
6. Pahin pelkosi? Miksi? 
7. Lempparimusiikkiasi? Luettele bändejä? 
8. Kuumin jäbä/mimmi mitä tiedät? 
 9.Minkä lahjan ostaisit rakkaimmallesi (kumppanille/perheenjäsenelle)? 
10. Lempparivaatteesi? Miksi?
11. Kadutko jotain elämässäsi tekemää asiaa? Selitä jos haluat.  


Haastan
She spider
tanya 
Whole world around me  
Jaa, no tehkää kaikki....................

No johan oli taas hankala keksiä. 
Nyt jatkan leffan kattomista, koska JEE PERJANTAI ja tänään oon vaan himassa pus <3. 
kuvat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti