tiistai 24. heinäkuuta 2012

Oho, oho maiharit vai hä? Ripset vai hä?

Ensinnäkin OHO ja aplodit sille, että teitä lukijoita on jo 70! Mikä on erittäin hassua. Hehaa! On teilläkin luettavat :''D. 
Mutta ihanaa ja huippua ja kivaa, jos tykkäätte! 
Sitten Ohot sille, että en osaa päättää kumpaan mä säästän ensin rahaa, koska molempiin säästäminen ei ole mahdollista. Uusi kamera vai maiharit? Maihareiden rahasummaan säästäminen ei kestäisi välttämättä niin kauaa. Joten kovin kärsimätön kun olen, taitaa mun säästämisen kohde olla sittenkin selvä? Vai mitä? 
Joo Sitten ohotteluja myös sille, että mä näin äsken päikkäreillä unta, että menin ottaan nää ripset pois. NÄÄ STRESSAA IHAN SIKANA! Ja musta tuntuu siltä, että mun on pakko mennä ottaan nämä pois en kerralla jos uskallan. Mua pelottaa ihan kamalasti, ettei mulla ole enään omia ripsiä tallella ollenkaan. o_O Heeeeelp. Mutta mun silmissä loistaa vaan rahan kuva tällä hetkellä ja oivoi mitkä pennoset mä säästäisin ilman näitä räpsyttimiä. Se on vaan ehkä palattava siihen todellisuuteen, että on mun omat ripset on nysät ja sille ei mahda mitään. Eipähän tarvisi stressata turhista. 

JA viimeisimpänä, mutta ei vähäisimpänä. Mun jalat on ihan muussina, pyärästä kumi puhki ja mulla on koti-ikävä. Oon nyt molempina päivinä tällä viikolla herännyt töihin ennen kuutta ja mulla on ollut semmonen inhottava tunne. Kauhee ikävä himaan ja äitiä ja kaikkia. Oon ehkä vähän mammari, mutta mitä sitte. Ehkä se johtuu siitä, että asustelen yksin ja oon laiska. Kuka tietää? 
Nyt kattelen hetken telkkaria ja palailen taas! Pus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti