perjantai 31. elokuuta 2012

Ahihi olen vallannut talon

Jep jep. Juurikin näin, syksy saapuu ja ihmiset on onnellisia. Minä ainakin ja kaikki rakkahimmat. En sais kuunnella surkuttelubiisuja nyt, koska mulla tulee kamala ikävä Kredua, mutta kuuntelen silti :< se lähti tänään. yhyy. 
Haha, tässä kuvassa on vähän hätää kärsivän näköinen ja itkuisan oloinen. Mutta mikäs siinä, parhaimpieni kanssa ollessa, pus.  

Mutta joo. Nyt mä olen valloittanut äiskän ja Jebun kodin. Kumpikaan ei ole koko viikonloppuna kotsassa, mutta minä täällä vahdin kissaa! Se on luottotehtävä. Hihi. Jos äitee näkis nyt miten oon levittäytynyt tänne ja asettautunut kodiksi niiiiiiiiiiiin.............................. iik. Oli pakko hakee tietskari, kamera ja piirustuslehtiö tänne. Ajattelin kohta samalla kun haen Sirun töistä, että käväsen apsilla ja ostan ehdotonta ykkösherkkua, Yogo Mix pussin, namnam! Sen jälkeen tulen tänne pelkäämään pimeää ja yksin oloa :-----) En pysty taaskaan kirjoittelemaan kunnolla, koska mun ranteita vihloo inhottavasti. En tiedä mikä niitä vaivaa, mutta antaa olla NYT ON VIIKONLOPPU HEHEEE! ...... ei tarvi vääntää rullia saatana666........... 
Ainiin hei mun unisiepparikokoelmaan saapui uusi tulokas. Kiitos Sofi :--) 
Ihan sairaan ällöttävän ihanaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti