keskiviikko 15. elokuuta 2012

Terveisiä taivaaseen

Mä haluaisin vaan matkustella ja matkustella :(((((. Kumpa asuisin vielä kotona ja mulla olisi altaallinen pätäkkää. Vaan niin ei ole. Taidan kohta mennä väsäämään vähän katkissalaattia ja katsella töllöä. Sieltä tulis yks hyvä leffakin (Tyttö nimeltä Nikita), mutta en jaksa katsoa, koska BUU. Suosittelen kuitenkin teitä katsomaan, koska se on hyvä. 
Illan mahtava lenkkikin on tehty.... Sain kuin sainkin perseeni ylös päiväunilta. En meinannut ensin herätä ollenkaan kun väsytti niin kovasti ja näin kamalaa painajaista. Olin ihan rakastunut johonkin jäbään ja muistan kuinka siinä sohvalla kiedoin käteni sen ympärille, mutta mietin vaan "En kyllä tiedä rakastanko mä tota, taidan olla vaan vähän ihastunut mutta en sitten kumminkaan". Haha. Sit se huumasi mut ja koitin soittaa äitille, muistan vaan kuinka silmät pyöri päässä ja mun puhelimen näyttö oli valkoinen. Sit se sanoi "Mä haluan kuulla kun sä soitat sille"........... Whaat. Sit koitin paeta ovesta, mutta en saanut lukkoa auki kun olin niin sekaisin. Sit onneks mun herätyskello soi ja olin aikalailla järkyttynyt. 
Voi hemmetti hirveen stoorin kirjoitin tohon väliin, piti meinaan vielä mainita, että se lenkki oli joku säkällä kilometrin pitunen kun menin vaan Sirua vastaan :D. Oli sekin jo jotain. Joka hemmetin ilta istun sängyn reunalla ja kelaan, että nyt meen vähän käveleen. Sit oon vaan "njäh, kattellaan huomenna".
Tänään varsinkin töissä oli ihan paska päivä. Ensin mietin ruokkiksella Riisifruttia syödessäni, että nyt olis noloo kun tätä tippuis syliin. Sit vikalla lusikallisella tietenkin sitä tipahti mun syliini................... Yhden tunnin aikana meinasin tukehtua omaan kuolaani ja vaistomaisesti yskäsin tosi erikoisella tavalla ja aloin repeileen, koska mietin mitä muut musta oikein ajattelee. No vikana sitten kävelin käytävää pitkin enkä nostanut koipeani tarpeeksi korkealle ja lähes konttasin sen jälkeen lattialla. Ja mulla oli erittäin laiskat jalat. Onneksi olin yksin. 
Voisin huomenna kertoa teille mun ostoslistaa. Mun täytyy päästä pähkäilemään sitä oikein huolella, sillä mä tunnen ja tiedän, että mulla on kamalasti kaikkea ostettavaa! 
Ja olisipa jo viikonloppu, pääsis vähän meikkailemaan kun en oo vielä tällä viikolla päässyt meikkaamaan kertaakaan ja se on outoa! :----------D Vaikka meikkaaminen onkin mun mielestä niin rasittavaa enkä ikinä sitä millään jaksaisi tehdä, nyt mulla on sitä ikävä. 
Tähän loppuu tää jorinointi. Ja ainiin jos joku tietää henkilön joka tahtoo Weekend Festivaaleille PERJANTAINA 17.8., täällä olisi yksi lippu myynnissä (60€). Asiaa kovasti helpottaisi, jos olet Hämeenlinnasta. 
Hyvää yötä ! :>
Ja ei, kuvat eivät ole vahingossa näin suuria vaan tästä eteenpäin aionkin pistää ne näin jättimäisinä tänne! :) 
 Eilen käytiin Piian haudalla viemässä kukkanen. Siitäkin onnettomuudesta vierähti 5 vuotta. 
Piia 9.4.1992 - 14.8.2007 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti