torstai 16. elokuuta 2012

Ostoslista

NJAAARGH miten stressaavaa. 
Voin kertoa, että mulla on vielä näiden lisäks niin kamalasti kaikkea ostettavaa. Eniten inhottaa ajatus pesukoneesta. Kumpa mun ei ihan vielä tarvisi sitä hankkia. Hyvin ne vaatteet peseytyy sielä äidinkin pesukoneessa! 
 Mutta joo pitemmittä puheitta!


Elikkäs aika perus. Vaatteita, vaatteita ja vaatteita. Syksy tulee ja talvi kovaa perässä! Mun vaatevarasto näyttää melkoisen kesäiseltä, joten mun pitäisi toimittaa syksyn Ideapark, Tampere tai Helsingin reissu piakkoin. Mulla on jo aikalailla visiot kohdillaan siitä millaisia vaatteita tahdon! :)

Vanssit, mä aion saada ne vuoden sisään, sen lupaan! Tiedä sitten yhtään mistä löytyy taivaalliset ja jalkaan sopivat, mutta AH. Ties mistä vuodesta asti olen moisia kuumotellut, mutta ikinä en ole löytänyt söpöjä ja kivoja tai oikean kokoisia :(. Booooooooring. 

Jepjep! Korkokengät. Oon jo löytänyt mieluiseni, mutta en tiedä koska niitä raaskin ostaa. Ne maksais viiskybää ja tän saiturin mittakaavalla se on hmmmm.... LIIKAA. Ne ei oo kovin korkeat, koska nää saatanan puujalat menis poikki samantien. Mut on ne kyllä aika korkeet verrattuna niihin mitä mulla on aikaisemmin ollut. Ehkä vielä jonakin päivänä. Hih. 

Maiharit. Rakkauskenkulit, mitkä saavat kuolan valumaan suupielistä. Drooooooooooooooooool! 
Ja vanhat "maiharit" pitäisi viedä suutarille korjattaviksi. 

Ja kyllä. Niin tylsä kuin mä olenkin, mä haluan tollaisen erikoisen nahkiksen. Mulle ei taida riittää toi perus ruskea nahkatakki. Haluun tommotteen älyttömän söpön valkoisen niiteillä varustellun takin! Aeww. 

Tarvitseeko tätä kuvaa nyt mitenkään perustella? Joskus Ronin kameraa kokeillessa aloin kokemaan roihuavaa rakkautta tota linssiä kohtaan ja siitä asti mä oon tiennyt, että jonakin päivänä voin omistaa moisen. Nyt mä oon askelta lähempänä. IIIH! 

Mä voisin jatkaa tätä listaa loputtomiin. Tähän vielä lisäksi kaikkie älyttömän ihania koruja ja muita asusteita. Uusi kaulahuivi ja tennarit. VITSI, miks mä en kylve rahassa? 
Tätä listaa voisi kutsua myöskin joululahjalistaksi, eihän jouluunkaan ole enään kun 4 kuukautta. Joten Siru, voit vähän vihjailla äitille heheee! ;););) 
Koska mä en tule näitä kaikkia ihan heti saamaan, kiitos rahatilanteen joka ei anna myöden. Oikeastaan kiitos ton kameran, sen syytä. Tai sitten voin syyttää omaa typerää päätäni ja koitan vain olla kärsivällinen! :) 
Sit vielä oon funtsinut, että leikkaanko mä mun hiukset lyhyiksi vai annanko kasvaa? Mun niin tekis mieli saksia ne poikki, mutta toisaalta ei sitten todellakaan! Tehdäkkö Miley Cyrukset vaiko eikö? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti