keskiviikko 1. elokuuta 2012

Miaumiauuu mau! fakfakfak

Siis fakärshitfacefak.............. Tänään menin kahden jälkeen Sirulle maalaamaan sitä tuolia toistamiseen, mutta se jäi kesken koska hermostuin enkä enään osannut muuta kuin kiroilla. Ihme sadekuuroja vähänväliä, hemmetin pissapäät eli kärpäset ja siemenet lenteli just maalattuihin kohtiin. Lauantaina se saa luvan jatkua, mutta mielellään sisätiloissa. En enään kestä sitä kärpästen noukkimista. 
Mulla piti olla huomenna vapaapäivä ja olin juurikin tullut tuolta Sirulta kotiin aika raivoisana ja vittuuntuneena. Sitten töistä soitettiin, että tuletko aamuvuoroon huomenna. Oi kyllä kiitos. Sehän piristi niin helvetisti. Tommonen ylläripylläri kun olin juurikin lohduttautunut edes sillä tiedolla, että huomenna saisi nukkua pitkään. No nyt lohduttaudutaan sillä, että saanpahan ainakin rahaa. 

Tänään töihin lähtiessäni mietin, että otanko kameran mukaan, jos vaikka koko paikka syttyisikin palamaan juuri tänään. Ajattelin, että se on kyllä niin mahdoton ajatus joten otin kameran ilomielin mukaan. Samin kanssa reippaina mankeloitiin ja yhtäkkiä palohälyttimet soi. Mun kehoni läpi kulki sellanen ällöttävä tunne ja menin vähän veteläksi. Kaikkien piti poistua parkkipaikalle ja mä vaan repeilin kuinka sattuikaan. Mä otan kameran mukaan just sinä päivänä kun koko paikka palaa poroksi. Heh. Ei se sitten palanutkaan................. Kamera ja kännykkä ja mun koko elämä mikä sielä pukuhuoneen kaapissa oli, on vieläkin turvassa puuspus.
Jossain päin taloa oli pientä häikkää ja hälytys johtui siitä. Loppu hyvin kaikki hyvin. 

Nyt käväsen suihkussa ja katselen hieman töllöä ja huomenna lähden niin hemmetin iloisena töihin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti