tiistai 31. heinäkuuta 2012

Hei jee uus nahkatakki ja vapaapäivä

UUU. Tänään olikin vapaapäivä ja se meni oikein mukavasti. Heräsin melko myöhään ja heräsinkin siihen, että hieroin toista silmääni ja kauhistuin. Toisaalta en olisi harmistunut yhtään, jos noita ripsiä olis irronnut, koska mä haluisin, että ne kaikki lähtis nyt heti irti samaan aikaan. Lähdettiin Sirun kanssa polkeen kohti keskustaa kahdentoista jälkeen ja pyörittiin jonkin aikaa. Käytiin vähän syömässä Cafe Verassa. Unohdin ottaa aterimet ja olin juurikin menossa hakemaan niitä niin luultavastikkin paikan omistaja jo keräili paperia, veistä ja haarukkaa käteensä. Ehdin kysyä, että voinko mä ottaa tästä näitä niin se sanoi "Mun piti juurikin tuoda sulle nämä, mutta ehditkin tulla tänne". Oikee herrasmies. Oltiin jo hetki sitten poistuttu koko kahvilasta  ja satuttiin kävelemään uudelleen paikan ohi ja sielä se oli taas heiluttelemassa meille! Suorastaan ihana tyyppi. 
Lähdettiin palloilemaan vaatekauppoihin, mutta ei oikein löytynyt mitään. Mutta voi sitä ilon ja onnen määrää kun löysin pitkien etsintöjen jälkeen itselleni uuden ja SOPIVAN ja söpön nahkatakin. Sinne humpsahti kuusikymppiä. Raastaa vähän sydäntä, köyhä kun olen. Mutta nyt en ainakaan malta odottaa ihanan syksyn tuloa! Hih. Oon myös etsinyt noita Stabiloita enkä oo raaskinut ostaa niitä, koska ne on melko kalliita. Tänään kuitenkin pistin elämän risaiseksi ja ostin niitä. Mentiin sitten takaisin Sirun luokse ja aloin maalaamaan niitä tuoleja mistä on ollut jo pitkään puhetta. Koko kesän mä oon meinannut niitä tehdä, mutta tänään vasta sain ensimmäisen tuolin maalattua ensimmäiseen kertaan. Huomenna sitten uudelleen. Täytyy näyttää teille sitten lopputulos. kyllä niistä kivat pitäis tulla! :) 
Tänään mä olen myöskin potenut huonoa omaatuntoa ja tuntenut itseni hieman pahaksi ihmiseksi. Mutta eiköhän se siitä. Nyt katselen hetken telkkaria ja aamulla painelen taas kuudeksi töihin. Huhheijjakkaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti