lauantai 25. elokuuta 2012

Sekavaa runonlausuntaa ja niin.......

Mun mielestä otsikko kertoo tärkeimmän. Kello on kakskyt yli 2 yöllä ja minä saavuin hetki sitten kotoseeni Suistoklubilta. Hengailtiin sielä 7-8 tuntia ulkona. Meinattiin jo yhdessä vaiheessä hipsiä kotiin, mutta lopulta ilmainen sisäänpääsy sai meidät jäämään. Taiteiden yö sai myös mun ja Sirun sisäiset taiteilijat esille ja keksittiin jos jonkinlaista juttua. Voin kertoa, että mä olen enemmän kuin tyytyväinen, että jätin kameran pois mun viikonlopun riennoistani. Koska mä en välttämättä ikinä haluaisi muistoja tai todisteita tän illan olemassaolosta. Ne on hyvä pitää oman pään sisällä, omissa muisteloissa. Einari, pitkät ja paksut laineikkaat hiukset, pillifarkut ja bootsit, aurinkolasit ja viinipullo. Kaksi tärkeää soittajaa ja runonlausunta. Sätkä kädessä all the time. Aluksi ajattelin, että en saa mitään selvää koko hommasta. Mutta lopulta sitä tajusi vaikka mitä ja kuuli lähes kaiken. Sain tienattua jopa 8 euroa sillä, että menin ainoona junttina seisomaan suoraan jätkien eteen kun muut istuskeli ja luimuili taka-alalla. Mä vaan menin siihen, kaikkien eteen ja vasta pysähtyessäni tajusin kuinka tyhmältä voi ihminen näyttää. Ja kuinka typerä voi ihminen olla. Siinä sitten seisoskelin jalat vetisinä ja sydän pamppaillen nolona. Välillä jalka vähän vispasi ja pyyhin valuvaa nenääni. Jonkin ajan seisoskelun jälkeen siirryin syrjään ja aloin keräämään ansaitsemiani kolikkoja. Ilta oli oikein ihana ja antoisa. Mielenkiintoinen ja inspiroiva. Kuten kirjoituksestani huomaatte, on ilta ollut täynnä taidetta ja mun olisi aika mennä nukkumaan. 

Haluan kuitenkin vielä mainita sen, että eilen Suvirannassa muuan mieshenkilö kysyi minulta, 
"Hei sinä blondi, voisitko rakastua muhun ilman Porschea"? 
Ja minä kilttinä tyttönä vastaan mua monen monta vuotta vanhemmalle miehelle, 
"Mulle noi autot ei ole kauheen tärkee juttu joten enköhän". 
Ja se sanoo kaverilleen, 
"Noniin siitä plussaa, ei muuta kun tunkilla takaraivoon ja veneeseen, viedään saunaan, pestään puhtaaksi ja........ siinä on vaimo". 

Näihin sanoihin on hyvä lopettaa yölliset jorinat ja on aika käydä nukkumaan. Itse runonlausujan sanoja lainaten , "NYT KUN TÄÄ PASKAN JAUHANTA LOPPUI NIIIIIIIIIIIIIIIIIIN..............." loppua emme sitten ikinä kuulleetkaan. 

Kauniita unia, pahoittelen ettei oo kuvia! HEHE. Toivottavasti jaksoitte lukea sillä mulla oli oikein mukava viikonloppu. Pusuja paljosti. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti