torstai 6. syyskuuta 2012

Kurjaakin kurjempi päivä

HEHEE, siis nyt kyllä vähän hymyilyttää kun kuuntelen kamalaa biisiä.
Nojoojoo, kulunu kipale. MITÄ SI? Mulla on hupaisaa. 
Vaan sitä ei ollut koko muuna päivänä laisinkaan. 

Ensin heräsin WTF-fiilikseen, eikö nyt olekkaan viikonloppu? 
Äitin kahvinkeitin reistaili ja porot oli pitkinpoikin keitintä ja pöytää. 
Ajattelin vähän säädellä suodatinosaa ja kappas, revin jonkun vieterihommelin kokonaan irti ja mun mahassa alkoi vääntää erittäin paha mieli. Voi luoja sitä surutuksen määrää. Harmitti ihan kamalasti ja jouduin jättämään äitille viestin, jossa pahoittelin tapahtunutta. Vielä töissäkin jaksoin miettiä asiaa ja siis nyt voin tosissani sanoa, että mulla oli PAHA MIELI. :( Äiti kuitenkin oli korjannut sen töissä ollessani. En todellakaan tiedä miten, koska mä koitin kaikkeni ja päädyin siihen tulokseen, että se on ollut jossain liimalla kiinni...................
Noh, sitten töissä mun pääni meinasi räjähtää. Sen kamalan hermoilun ja ärsytyksen lisäksi löin kyynärpääni, joo just sen hemmetin hermon suoraan johonkin kulmaan. Meinasin oksentaa. 
Kun kello koitti kaksi, olin niin innoissani ja nälissäni lähdössä kohti kotia. Poljin lujaa ja ovea avatessani huomasin, että eihän mulla ole edes avainta. VOIIII PASKA MÄ SANON. Ketään ei ollut kotona, kukaan ei vastannut puhelimeen ja akkukin loppu. Istuin vajaan tunnin takapihalla kylmässä tuulessa kissan kanssa syöden marjoja. Mietin kokoaika niitä äidin ostamia juustosämpylöitä ja ananasmandariinimehkaa. Ainoa pilkahdus elämästä sillä hetkellä oli se sekunnin kestävä auringonpaiste, joka osui suoraan selkääni lämmittäen mukavasti.
Lopulta Jermu saapui kotiin ja päästi mut sisään ja HAHAHAHAh sen pyörän rengas on TAAS rikki, dorka!!!1 MOM'S GONNA YELL AT YA!
 Tuossa nökötin kun Jebu saapui.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti