tiistai 4. syyskuuta 2012

Pubissa tapaa ihmeellisiä hiippareita

Esimerkiksi tänään tavattiin jokunen sellainen. Perus, liittyi seuraan lauseella "Onks teillä tulta"? No ei ollut, mutta istahti silti viereen. Se meni melko paskaks, kun sanoin että kohta on pakko lähtee himaan katsoon Salkkareita. Mitä vikaa? Se alko huomautteleen mun S-kirjaimen käytöstä. Ja opetti mua sanomaan sen oikein. Mutta mähän intin vastaan, että mun ässässä ei ole yhtään mitään vikaa. Mitä mielenkiintoista shaibaa se ehtikin niin pienessä ajassa selittää. Se heitti kaikennäköistä läpyskää ja puhu sekasin stadia ja jotain lappia.................. mie dallaan...................... what. Ja vähän japania ja saksaa sinne väliin. Siinä vaiheessa kun se sano saksaks jotain, mä päätin lohkasta "Ich habe keine ahnung". Sit se heitti ilmoille jonkun surkeen muumiläpän mille oli pakko vähän väkisin hekottaa. Se ihmetteli etteikö me käydä töissä kun istutaan kaljalla ja kysyttiin, että entäs itse sitten? Ukkeli ehti sanoa vain "mä oon virkavapaalla...." kun mä keskeytin tökerösti "avovankilasta? kunhan mietin kun se on ihan tossa vieressä". Jäbä oli ihan sen näköinen, että vois hyvinkin olla sieltä. Ei se koskaan kieltänytkään asiaa. Tiedä sitten? Mielenkiintoinen onnenonkija se kuitenkin oli. Pelattiin sen kanssa pari tikkimatsia ja sit mä halusin lähteä katsomaan Salkkareita. 
Nyt mä aion nukahtaa. Palaillaan huomenna. HEIDO. 
T. S-vikainen. Ilmankos kaverit kutsuu sönköks xDxDxD 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti