sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Sunnuntaita ja kirpparilöytö

Voin ihan valehtelematta kertoa, että viikonloppuna en ole tehnyt yhtään mitään. Eilisen päivän vietin kokonaan tietokoneella ja telkkaria katsoen. Istuin ja makasin kaikkien aikojen epämukavimmalla sohvalla, mikä on kaikenlisäksi terassille tarkoitettu.............. viihtyvyys ja mukavuus oli suuresti miinuksen puolella. Äiti toi illalla kotiin tullessaan aivan loistokasta savulohta. Suurena kalaruokafanina puolikipeänä jaksoin silti iloita siitä! NAMIIIIIIIIIIIIIH. Tänään lähdettiin Sirun kanssa Citymarkettiin ja löysinkin ihan huippuhalvalla uuden suoristusraudan. Samanlainen kun mun aikaisempikin, mutta eri väri ja maksoi vaan 8 euroa. Wuhuh! Sain tänään vasta koko viikonlopun himoitsemani Yogo Mixin. Ja pussi onkin jo lähes tyhjä.......... Kauppailun jälkeen siirryttiin kirpparille Kaurialaan ja löysin kuin löysinkin jotakin ihanaa. Oon etsiskellyt noita norsuja kaikkialta, mutta ne on melko kalliita. Löysin kaksi samasta paikasta ja isompi maksoi vaan 5 euroa ja pienempi 3 euroa. Mitä mahtavuutta, jee! Isomman kuitenkin lahjoitan äitille, koska silläkin on jo omasta takaa vähän pienempi norsu. Mutta ton toisen pidän itse. Oon kuitenkin vielä ihan superkatkera siitä matosta minkä se papparainen vei mun naamani edestä. Varsinkin kun perjantaina käytiin samaisella kirpputorilla mulle tuli huonoja muistoja mieleen :D. Kamalaa. Kumpa vielä jonakin päivänä löytäisin niin ihanan ja mahtavan maton jostakin. Jos teillä on tietoa, mistä löytyis musta tai tumma matto kultaisilla norsuilla, kirahveilla ja seeproilla, tai pelkästään norsuilla koristeltuna, OTTAKAA YHTEYTTÄ. Olisin elämäni onnessa. Nyt meen valmistautumaan ja kohta lähden pelailemaan jalitsua Parolahoodeille poikain kera! Pian koittaa jo turnauskin, voi elämä..... :D MOI! 

1 kommentti:

  1. Sulle olisi haaste mun blogissa :)

    http://ajaviagem.blogspot.fi/2012/09/haaste-11-faktaa-vastausta-ja-kysymysta.html

    VastaaPoista