sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Ah, eilen oli loistokasta

Jösses. Meillä oli työporukan kanssa pikka kekkerit ja lähdin sinne vähän epäröivin mielin. Mutta lopulta mulla oli ihan mahtavaa ja niin älyttömän hauskaa. Voin kertoa, että mä en ole ikinä ennen tanssinut Robinin - Puuttuva palanen biisun tahdissa enkä toivottavasti tule enään tanssimaankaan. Enkä mä tiedä mikä muhun iski kun laitoin Stigin Puumaa mä metsästän kappaleen soimaan vaikka paikka oli täynnä vanhempia naishenkilöitä. Eipä se niitä näyttänyt haittaavan vaan päinvastoin. Eikä mua ole koskaan ennen kääritty vessapaperiin, enkä ole pyörinyt ympyrää kännissä niin nopeaa että moro. Lähdettiin taksilla porukalla kohti Sirkusta ja mitä mahtavuushenkilöitä kohtasin sielä. Tanssin niin etten oo ikinä ennen tanssinut ja sen huomas aamulla. Nauroin niin helvetisti, että herätessäni kuulostin ihan mieheltä. Niskat oli niin jumissa, että meni tyyliin 10 minuuttia kääntää päätä. Dj tais nukahtaa hetkeks kun strobovalot jäi päälle varmaan vartiks ja savukone samalla. Ei se mitään, siinä pimennossa kerkes vetään semmoset muuvit että oksat poijjjjeees! Nyt mulla on ihan sairaat sydämet silmissä..........
Kerrassaan bueno ilta! Pus. 
Ja tässä tulee niitä Ideapark-ostoksia. 
punainen jakku - H&M 19,95
nahkatakki - H&M 39,95 
armypaita - Ginatricot 14,95

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti