keskiviikko 7. heinäkuuta 2010

Say aha

Jee ja kaikki taputtaa mulle. Tänään on se päivä, kun vihdoinkin aloitin repimään tapetteja irti. Eihän mun pitäny kun heti loman alettua alottaa hommat. Nyt vaa alko sopivasti stressaan, etten enää viitti pitkittää tota juttua. Eli tarkotuksena olis maalata mun huone. Mutta en kerro minkälaiseks. KOSKA en tosiaan oo itekkään vielä varma. Ja mieli muuttuilee varmasti tässä ajan myötä. Otin vähän kuvia tästä huoneesta ennen tätä operaatioo. Ja laitan niitä tähän niin saatte sitten joskus vertailla ennen ja jälkeen kuvia ja nauraa kuinka mahtavaa baskaa mä saan aikaan. Mun huone on nyt jotenki ihan tyhjä ja säälittävän näkönen.

 
Hjoo ja vähän sotkuista, pahoittelen. Mutta sitten joskus aikojen päästä kun saan huoneen valmiix ni laitan tänne vähä photoo. 

Huomenna on kauhee rääkkipäivä. Pitää tosiaan jatkaa tapettien poistelemista ja sitten siivota oma huone, eteinen ja KOKO alakerta kunnolla. Voi moro. Mutta kaikkee sitä rahan eteen tekee. Huoh. Sitten perjantaina sokeesaija menee vihdoista viimen optikolle. Jos sielä vielä väitetään, no probleeeeemoooo. Ni voi luoja. Sitten ei auta muu kun ostaa kiikarit. Sen jälkeen lähden Lahteen bambikaiselle bailaamaan med muut metsän asukit. Tulee vissii ihan kivaa. Paitsi Hilma on taas suunnitellu jotai pahuuksia, että se sheikkaa buudii sen tyynylle ja antaa sen mulle, niinkun aina. Kaikkea sitä joutuu kestämään.
 
Sit tänne loppuun tämmönen tylsyydentappojutsku. Toevotaan, että jaksatte lukee hehz.

100 faktaa itsestäsi


1. Minkä värisellä tuolilla istut nyt ? - punaisella
2. Minkä värinen paita sinulla päällä ? - valkonen, jossa joku babe vetää shottii
3. Millainen logo/tausta sinulla on nyt kännykässäsi ? - kukas muukaan kuin Sergio Ramos
4. Mikä on kännykässäsi soittoäänenä ? - Blues Brothers - Rawhide
5. Ketä mietit juuri nyt? - ketäkö, no mun äitiä tuala alhaalla
6. Montako tuntia nukuit viime yönä/viimeksi kun nukuit ? - NO ainakin 14h, kunnon prinzessa ruusune
7. Tuorekurkku vai suolakurkku ? - suolanenkurkkeli
8. Joululoma vai kesäloma ? - kesä, koska se on pidempi, muuten joululoma
9. Käveletkö sateessa ? - no öö sama ku menis vaatteet päällä suihkuun käveleen, eli en
10. Mikä on viimeisin lause jonka sanoit ? - "noJOOJOO" oli raivokohtaus
11. Kenelle sen sanoit ? - äiteelle
12. Mitä odotat tällä hetkellä eniten ? - no ziiz viikonloppua
14. Mitä pelkäät tällä hetkellä eniten ? - että mä olen vain joku, ihan kuka vaan
15. Mitä söit viimeksi ? - sokerikorpun omnomn
16. Mitä joit viimeksi ? - AINA MAISTUU MEHUKATTI SE ON IHAN MATTI päärynää
17. Voisitko kuvitella olevasi opettaja ? - HAHAHAH jooooo oon mä aika fiksu ja olisin kiva ope
18. Kuinka pitkä olet ? - 165 km
19. Mitä kuuntelet juuri nyt ? - The Sounds - The Only Ones
20. Montako lävistystä sinulla on ? - yx plus korvissa yhet holet
21. Missä lävistykset on ? - ikenissä roikkuu, haha eiwaa siinä jänteessä, kyllä te tiiätte
22. Mihin haluaisit tai saat lävistyksen? - tohon ylähuuleen keskelle
23. Minkä nimistä lehteä luit viimeksi ? - Hämeen Sanomat
24. Minkä nimistä huulirasvaa käytät ? - HYI hahaha kysykää Juulilta!!1 eivaineskaa, vaselinee
25. Onko tylsää juuri nyt ? - EI
26. Keneltä sait viimeksi viestin kännykkääsi ? - yheltä puhewammaiselta
27. Minkä väriset hiukset sinulla on ? - vaaleet ja pikkuse rusGeeta
28. Mitä kappaletta inhoat? - PUHUVA KONE?!?!?!
29. Kampaatko hiuksesi joka päivä ? - Jeps
32. Minkä merkkistä ja tuoksuista suihkushampoota käytät ? - riippuu mitä mutteri ostaa
34. Minkä värinen on hiusharjasi ? - musta, koska oon synkkä emobitch
35. Kuka ihminen on tällä hetkellä lähimpänä sinua ? - Jermeliini tuala omassa luolassaan
36. Minkä numeron sait viimeisimmästä kokeestasi ? - 123, emt
37. Oletko ikinä jäänyt luokallesi ? - jatkuvasti
38. Oletko koskaan ollut ihastunut vanhempaan kuin sinä ? - jepalis
39. Oletko koskaan ollut ihastunut opettajaasi ? - HHAH kerran mun unessa olis ihastunu hissanopettajaan
40. Lempieläin ? - Mauri
41. Onko sinulla riitoja ystäviesi kanssa tällä hetkellä ? - juu oon kaikkien kans hirweis riidois, ei ole
42. Milloin viimeksi joku sanoi sinulle rakastan sua ? - HILMA SANO VIIKONLOPPUNA tai sillee melki
44. Vietätkö paljon aikaa internetissä ? - ehän mää palijoo................
45. Vihaatko koulua ? - njäh
48. Oletko hemmoteltu ? - no en :-----------( HEMMOtelkaa mua eli dudetelkaa mua pliiZ
49. Juotko paljon vettä ? - en, koska se on pahaa, tiän ettei se maistu miltää, siks se onki pahaa
50. Mitä hammastahnaa käytät ? - pepsodentia
51. Onko sinulla kännykkää ? - kai mulla joku luuri on
52. Jos on niin minkä merkkinen/mallinen ? - nokia 5800 xpressmusic
53. Onko sinulla rusketusta ? - taitaa vissii olla ja syksyl tulee kunnon rusketus oh mama
54. Ärsyynnytkö helpolla ? - enpä oikeestaan tai jos niin teen niin koitan olla näyttämättä sitä
55. Miten purat vihaasi ? - raivoomalla , enpä tiedä kun en oo kovin vihanen aikoihin ollut
56. Oletko koskaan saannut potkuja töistä ? - en...
57. Oletko töissä ? - en...
58. Haaveiletko paljon ? - JOO haaveilen kaikkee välillä maan ja taivaan, sit jos mikää ei mee niinkun oon haaveillu ni oon ihan itku kurkussa
59. Millaisen tatuoinnin haluaisit ? - jonkun musiikkin liittyvän, oon vähän suunnitellu semmosta helmee kuuloketatskaa
61. Käytätkö alkoholia ? - joskus joo
62. Milloin oksensit viimeksi ? - viime vuonna, jos sillonkaan
63. Kengän numerosi ? - 38
64. Minkälainen olo sinulla on tällä hetkellä ? - vähä väsyttelee ja fresh
65. Kiroilu ? - koitan vältellä
66. Menisitkö naimisiin rahan takia ? - en.
67. Oletko enemmän äidin vai isän tyttö/poika ? - mamman tyttö
68. Kirjoittavatko ihmiset nimesi väärin ? - jotkut, eikä kaikki aina kuule sitä oikee "saila?????"
69. Jättäisitkö sukunimesi jos sinusta tulisi kuuluisa ? - minne mä sen jättäsin töhöhö
71. Kuinka vanha haluaisit olla ? - 18 olis aika krr
72. Oikea/vasen/molemmat kädet ? - kirjottaessa oikee muuten aikalailla molempi
73. Puhutko muita kieliä ? - enkkuu, sit saksaa ja ruotsii sillee jotenkin
74. Elätkö elämääsi juuri nyt ? - jepa
75. Vihaatko itseäsi ? - en mä vihaa, mutta inhoan useesti
76. Onko sinulla pahoja tapoja ? - no voipi olla
77. Jos elämästäsi tehtäisiin elokuva, mikä sen nimi olisi? - tyyliin joku 'luovutus' tai 'pelko' uh
78. Kuinka pitkä haluaisit olla? - 170cm olis ihan kiva
80. Onko elämäsi ollut hienoa tähän asti ? - hienoa? on mulla kivaa ollut ja ei niin kivaa
81. Oletko itsevarma ? - enpä oikeastaan
82. Tajuavatko muut sinut väärin ? - joskus
83. Poltatko ? - en polta en
84. Luetko sanomalehtiä ? - juups
85. Mitä näet ensimmäisenä kun katsot vasemmalle ? - ikkunan ja sit siit ku pitemmälle kattelee ni RAMIN
87. Kenen kanssa katsoit viimeksi leffaa ? - kehvelin kanssa
88. Mikä on koko nimesi? - Saija Karoliina Hyvärinen
89. Oletko ollut leikkauksessa ? - en :s hrrrrr
90. Oletko nukkunut ulkona ? - joo kunnon pummielämää viettelin aikoinaa
91. Oletko ollut syömättä yhtenä päivänä ? - jepulis, arkipäivää sellane
92. Oletko nukkunut vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa samassa sängyssä harrastamatta seksiä ? - juu u.
95. Oletko nukkunut saman sukupuolen edustajan kanssa samassa sängyssä ? - no olennnnn
96. Paras inside vitsinne ? - no LAPIO ja se että meitsi on vihanhallintakurssilla.....
98. Koska nauroit viimeksi ? - tänään sillee pikkase ja eile vähäse ja maanantaina kunnolla
99. Kuka nauroi viimeksi sinulle ? - mulle? hmm jermu jotai hihitteli ku kerroin sille kesän hi(n)ttituotteesta
100. Mitä sinulle tulee mieleen sanasta vaahto ? - kuola?!?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti