tiistai 14. syyskuuta 2010

In sleep is the only place I get to see him

Ah, mitkä makoisat päikkärit just nukuin. 
 Uskokaa tai älkää, mutta tällä hetkellä mun elämään mahtuu myös plussaa. 
+ sain vihdoinkin nurmikon leikattua loppuun. 
+ enään 12 päivää ja loikoilen Kreetalla. 
+ äikän puhe on ohi, HAHA, aiheena oli "Miksi on ärsyttävää olla minä?".  
+ ..... eli ei tarvitse tehä ollenkaan äikän koetta.
+ ihan pian saan alottaa ajeleen autoo iskän kanssa. 
+ kuuntelen Disco Ensemblee ja se on parhautta.

Mjoo, plussat jäi aikalailla lyhyeen kun miettii mitä on tulossa.....miinukset.
- alotettiin tänään uus juttu matikassa ja mulla on jo ens viikon perjantaina koe? 
- kokkailin tänään ja sotkin koko (anteeks) SAATANAN keittiön. 
- mun kieli on ylikipee. 
- niska on jumissa x100. 
- vatsalihaksiin ja kylkiin sattuu tuhatta ja sataa. 
- helvetin ruma passikuva. 
- en osaa käyttää koulun muokkausohjelmia ja pitäis osata.....
- en oo vieläkään alottanu äikässä tekeen power pointtijutskua. eli kiire. 
- ahdistaa tulevat lentomatkat.  
- en millään jaxais mennä kasiin huamena.
- mulla on aivan mahti IKÄVÄ. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti