maanantai 6. joulukuuta 2010

Eikä se tehnyt hyvää meille.................

Lauantai ilta menikin suurimmilta osin Sofin ja Hilben kanssa saunoen. Ja JUNIORIaliasta pelaillen. Hävisin ihan älyttömän palijon, en tiedä miten se on mahdollista. Luultavastikin mua huijattiin. En yhtään ihmettelis!!1 Saunassa meillä oli tosi kehittävät keskustelut. Jokanen hoki samaan aikaan omia juttujaan....... voivvvvoi. Piti jäädä shinne yöx, mutta Henkka ja Jani saapukin hakemaan mut ja käytiin vielä tsekkaamassa uusi harrastus. Minisuxet ja auto. Se oli mukavaaaaaaaaaaa, joten sovittiin, että myös sunnuntaina tehdään samaa. 

Eilen sitten äityli haki mut aamulla birdymäkee ja hetki hengailtiin sielä, kunnes lähdettiin kohti kirpparia. Äiti oli omissa maailmoissaan, kun mä huomasin, että joku pappa vähän SUTI sähkörollaattorilla lumipenkassa. Tunsin vaan hiriveetä sääliä, mikä nyt on multa tosi normaalia. Mentiin sitten työntään papparainen liikkeelle. Hahahah. Kirppiksen jälkeen lähettiin kohti Parolan hautausmaata ja viätiin vähän kynttilöitä haudoille ja mun varpaat JÄÄTY liikaa. Kuudelta menin pitkästä aikaa harkkoihin ja loistin maalissa mun hianoilla tuuritorjunnoillani ja olkapää puoli-irtoili. Ja harkkojen päätteeks jotkut ihanat oli ottanu pukkarin avaimen ja laittanu oven lukkoon, joten sain hirveessä kiireessä metsästää sitä shaatanan avainta jostakin. Yheksän aikaan Jani ja Henkka tuli taas hakeen mua ja mulla oli vaatekriisi meneillään. Noh mentiin sit vähän stiikaileen ja minareileen. Lensin hianosti naamalleni HUIMASSA vauhdissa ja mun polvi turposssssss. Ajettiin toririnksaa sunnuntaina iltana klo 2300? ja nakit olivat taas osa iltaa. Joonaskin liittyi seuraan. Huikeeta oli kun mentiin aulangon parkkikselle synkkyyteen ja laitettiin musiikki täysille soimaan ja tanssittiin kolmisteen. Käytiin visiitillä myös Hämeenlinnalla ja Jani oli kuulevinaan kummituksia.................. Sen jälkeen mentiin kaupunginpuistoon ja mua pelotti oikeesti kun noi alko kertoon kummitusjuttuja =((((((((. Sitten oli pakko siirtyä kotiin, koska olin taas onnistunut jäädyttään mun varpuset. 

Sitäpaitsi, iloo oli välillä aika vaikee repiä kun olin puolihuolissani ja surGu. MUT EI VARMASTI SITÄ KUKAAN HUOMANNUT. Ainii, hyvvee itsepäisyyspäevee....... MOI. 

Ps. Mä haluan lappiin!!!!!11111 

2 kommenttia: