maanantai 6. joulukuuta 2010

Jos kaipaat uintiseuraa niin kopauta kolmesti lammen suurinta lumpeenkukkaa

TEE TÄMÄ TAI KOKO JOULUKUU MENEE PÄIN HELVETTIÄ ! (joojooo ei vitush saa mennä!!!1)
+ Onko sinulla paljon ystäviä? - onhan niitä pusipusi.
+ Seurusteletko? -
+ Oletko edes ihastunut/rakastunut? - no OLEN.
+ Mitä ajattelet juuri nyt? - ensviikonloppua ja sit edellisen kysymyksen kyseistä henkilöä.
+ Onko suunnitelmia huomiseksi? - joo eka kouluun ja sit iskän kaa driftailee. 
+ Oletko kertonut tänää salaisuuden? - en ole. 
+ Onko sinulla mitään sairautta/sairauksia? - onhan mulla varmaan vaikka mitä.
+ Oletko tyytyväinen elämääsi? - no nyt kyllä maar!
+ Ketä ajattelit viimeisimpänä? - dodosorsaa.
+ Mitä päässäsi edes ylipäätään pyörii? - tää menee nyt saatana ihan lällyx, mutta yks miäs kuka ny VITTTTTANI varasti mun sydämen.
+ Haluaisitko ulkomaille matkalle? - no haluaisin, se on mun paras kamu kuka kustantaa mulle matkan johki länpimään kiitti!
+ Kenet haluaisit nähdä juuri nyt? - öö no vaikkapa Juulin. olisin kyllä vastannut yhden toisen, mutta näinkin sen juuri hetki sitten. satananan.
+ Miksi juuri hänet? - koska mun pitäisi lainata sille kengät, koska sen omat kengät hajosi ja ilman kenkiä se ei pääse huomenna kouluun ja mä haluan että se pääsee kouluun, koska poissaolon syynä ei voi olla ettei ollut kenkiä. tuu sit ilman kenkiä!!!!1

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti