tiistai 7. joulukuuta 2010

In my world everyone is a pony and they all eat rainbows and poop butterflies

Ja päivä oli mitä oli. 

- aamulla en meinannut päästä lämpimästä suihkusta ollenkaan pois
- teki niin mieli jäädä vaan nukkumaan ja suunnittelin meneväni aikasin nukkuun niin meinasin vaan nukahtaa siihen paikkaan!!!11
- aattelin innoissani et koulun jälkeen nukun piiiiitkät päikkärit, mut muistin että oon jo sopinu muuta 
- vithutti kun tiesin, että kohta pitää lähtee käveleen kouluun 
- OLI KYLYMÄ! 
- ajotunti oli perseestä, auto vaan HUUSI ja minä huusin ja iskä huusi 
- kuivat kädet 
- opettaja oli taas melkein hyvällä tuulella aamulla ja lyttäs samantien mut ja tytöt, kiitos 
- inhoon sitä kun asiat on niin paljon helpompi kirjottaa kun sanoa 
- mä inhoon yhtä, joka on helemesti pilannu mun kaikki päivät ny 
- joku chinese käveli mua päin ruokalassa ja olin raivon partaalla 
- olin ihan vithun pölyssä kiitos hiomisen 
- tajusin ettei huomenna mennä tanssahteleen ja siitä kiitoxet menee työturwallisuuskorttikoulutukselle, lol 

+ nukuin kuitenkin kahden tunnin päikkärit 
+ äiti heittikin mut kouluun, huhhhh <3 
+ kävin koulussa syömässä pitkästä aikaa ............ mustikkakukkoo 
+ krahhahaa juuli laitto mulle veren kiertään, JA TULI KOULUUN oujea 
+ rakastan ÄLYPÄÄ tietovisaa aamusin, se sivistää minuuuu 
+ salkkarit 
+ juuli ja aliisa 
+ saan huamena mun RILLIT takasiiiii JEEEEE 
+ siru tulee ens viikolla hurraaaaa! 

 -+-+ en siis tiijä kumpaan tää kuuluis, mut 'ikävöin sinua , huoli jo painaa mieltä'.  

Sitten ajattelin syvällisiä ja päätin, että haluan löytää Osama Bin Ladenin. Mixei joku vaa mee räjäyttelee vuoria ja kaikkee ni eiköhän miäs löydy? Ei mitään hajua mistä tää tuli mieleen, mutta mä haluan pelastaa maailiman MUHAHA. Ja toinen mitä mietin, oli se, että jos olis riivattu ja lentelis koulussa pitkin seiniä. Joku vaan paiskois sua ja kaikki olis niin hämillään?!?! Voisitteko myös ihmiset tehdä mulle yllätyksiä ja kaikkee kiwaa pliis.

pus 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti