maanantai 6. helmikuuta 2012

Ei niin meikkihullun meikkiKORIN sisältöä

Noniin, kukapa olisi odottanut minulta meikkipostausta? En minä ainakaan. Mutta koska olen kovin helpoittunut siitä, että tänään loppui vihdoin vajaa puoli vuotta sitten ostettu meikkivoiteeni ja piti ostaa uusi. Helpotus tässä oli se, että nyt ei tarvitse huolehtia sen ostamisesta taas pitkään aikaan. Aamulla huomasin myös, että kulmakynä on tainnut jäädä paattiin taikka eksynyt jonkun muun meikkipussukkaan. Piti hankkia siis uusi sellainenkin. Myös ripsiväri vetelee viimeisiään ja huomasin mukavan näköisen ripsivärin kaupassa asioidessani. Ensin ajattelin kuluttaa vanhan loppuun, mutta huomasin oujeeTARJOUSlapun ja päätin nyt sitten ostaa uuden sellaisenKIN. 
Oon varmastikkin vähän omituisempi tyttö kuin muut tai luulisin niin. Mua stressaa meikkien ostelu ja aina toivonkin, että ne kestäisi mahdollisimman pitkään. Oikeestaan en voi sanoa, että stressaa, ärsyttää vaan. Meikit on niin kalliita ja niitä on niin paljon, että huoh. Mun meikkikoristani ei siis löydä paljoa tavaraa. Oon itsekkin yllättynyt, että sielä on jopa kaksi huulipunaa ja huultenrajauskynä?????? Toinen tosin taitaa olla jokin 10 vuotta sitten saamani meikkipaletin mukana tullut tai jotakin..... Evvk meinaan. 
Mä en edes hirveästi pidä meikkaamisesta, varsinkaan viikolla. Mutta meikkaan silti. Joskus on ihan kiva laittautua, kun on paljon aikaa ja tiedossa on jotakin kivaa. Mutta pidemmittä puheitta, tervetuloa kurkistamaan Saijan meikkikoriin.
Nyt meen urpoilemaan.

1 kommentti:

  1. ihana toi blogin nimi!! Ja oot muutenki nätti:D käy kattoo mun blogi jos ehdit:D mä liityin sun lukijaks.

    VastaaPoista