lauantai 4. helmikuuta 2012

Jalkahoitoa ja herkullista tomaattikeittoa

Tänään herätyskello soitteli jo puoli yhdeksän, siirsin sitä puolella tunnilla ja puoli 10 äiti saapuikin jo hakemaan mua. Nokka kohti Parolaa ja äiskän työpaikkaa. Vihdoin saatiin tehtyä mulle jalkahoito, mikä piti tehdä jo joulukuussa. Parenpi myöhään kun ei ollenkaan! Jalat tuntuu vähän kivemmilta ja pehmosemmilta. 
Nyt pistelen poskeen tomaattikeittoa ensimmäistä kertaa elämässäni ja se on hyvää! 5/5 :'D Enkä malta odottaa jääkaapissa venailevaa vispipuuroa kera vaniljakastikkeen, m'mm. 

Herkullisista ruokajutuista jalkahoitoon. Äiti teki mulle jonkun super nopeen version jalkahoidosta. En viitsinyt otella mun jaloistani ihan hirveesti mitään kuvia, koska jalat on mun mielestä melko ällöttäviä. Tai siis, haluuks joku nähä kuvia mun varpaista? Tuskin. Mutta tälläin nopeasti kerrottuna, se rapsutti jollain raspilla mun jalkapohjat ja kunnosti kynsiä. Sillä meinaan kynsinauhojen korjailua ja kynsien leikkausta. Sitten tietty loppuun kynsilakka (valkkasin tietty punaisen) ja rasvaus. 

Nyt meen hakemaan lisää vallanmainiota tomaattikeittoa, namiii! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti