maanantai 30. huhtikuuta 2012

Vihdoin se on minun, rakkauspipo

OI mitä mahtavuutta. Se tunne kun heräät tänään jo toisen kerran, mutta tällä kertaa viestiin "Pakettisi on noudettavissa....". Eikun äkkiä ylös sängystä, kledjut päälle ja hippulat vinkuen ärrälle! 
Talvella tilasin Ponkesilta samaisen pipon, mutta sinisenä. Halusin jo silloin kovasti ton punaisen piposen, mutta sitä ei ollut varastoissa joten päädyin siniseen. Nyt yks päivä ihan sattumalta kävin katsomassa oliskohan sinne tullut jo lisää ja OLI. Samalla hetkellä mun oli pakko tilata se ja nyt se on mulla ja oon onnellinen, hihihii! 
Tossa ensimmäisessä kuvassa se näyttää hiukkasen oranssilta, mutta todellisuudessa se on punaisempi kuin punainen vaan voi olla! 

Kuvaan tänään vielä ehkäpä myöhemmin mun asukokonaisuuden naamiaisiin. Mutta saatan postailla siitä vasta huomenna, koska luvassa on luultavastikkin kiirettä. Mun täytyy jo liikahtaa suihkun puolelle ja yrittää saada tää aivastelu laantumaan. Mutta tässä vähän maistiaisia: 
Jokos arvaatte?  

Hyviä vapunjuhlimisia :------)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti