torstai 19. huhtikuuta 2012

Kuvia valmiista olohuoneesta (jesjesjes)

Miten onkaan siistiä huomata, että mä osasin jotain. YKSIN. Ihan ilman kenenkään apua. Sain tänään siis sen olohuoneen valmiiksi ja oon tosi tyytyväinen :------). Toivottavasti myös asukit pitävät. Äiti kävi ehdottelemassa, että mun pitäisi etsiä alan hommia, mutta voi luoja kun se tietäis miten mun hermot ei todellakaan kestäis tommosta joka päivä......... Mutta nyt kun toi on valmis niin oon ihan älyttömän helpottunut. Ja voisin muuttaa sinne, että voisin ihailla joka päivä omaa aikaansaannostani, hihi. En oo varmaan ikinä puhunut yksikseni niin paljoa kun tänään. Yleensä Siru tai Herkko on ollut kotona ja oon voinut jutskailla niitten kanssa, mutta nyt mä olin ihan ypöyksin ja huomasin kokoaika kuinka juttelin itseni kanssa ja keksin tosi hassuja juttuja. Olen idiootti. Otan huomenna uusia kuvia siitä huoneesta ja heitän tänne ennen ja jälkeen kuvat (Siru saa lainaa kameraa). Koska mun kamera VAIHTEEKSI urpoilee ja sillä tulee sumeita kuvia. JEEEEEE WELL DONE MEITSI! 
 Sain tapella noitten tapettien kanssa oikein huolella ja ensimmäisen vuodan kohdalla piti leikellä paloja pois ja meikä leikkas niin päin helvettiä, mutta sain seivattua, hyvä mä. SITTE oli ihan liikaa leikeltävää saumojen kohdalla ja melkein väänsin itkua, mutta kestin sen kuin mies. Tosin miehet tuskin kestää semmosta, mutta kuitenkin. Nyt vaan pitäs venailla, että Siru pääsee töistä kotiin ja kuulen mitä se tykkää! En malta odottaa. Ens viikolla sitten laminaattilattian pariin Parolaan. :----)
Tyytyväinen työntekijä ja kisukaveri!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti