keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Tatskan paikkailua, lapsen vahtimista, maalaamista

Wääääää, hyvää iltaa. Tänään viedään opinnäytetyön kolmatta päivää ja mä en ole kuvannut mitään uutuuksia asiaan liittyen. Otan sitten kun huone on valmis. Eilen kävistiin Lauran ja Sofin kanssa Ideaparkissa ja siellä meni melkeinpä koko päivä. Eikä mukaan tarttunut lähes mitään. Ja mulla oli päällä kokoajan järkyttävä stressi ja ahdistus siitä, että en ehdi tehdä sitä olohuonetta tällä viikolla valmiiksi. 
 JC, oli VIHDOINKIN alennuksessa 1,95 
 7,95 & 3,95?
Gina tricot 24,95 & 19,95 

Tänään sain itteni ylös seittemän aikaan ja menin taas kahdeksaks työmaalleni. Aloin maalaamaan mustaa seinää, mistä tuli yllättävän hyvännäköinen. Mutta jouduin keskeyttään hommat siinä 12 aikaan, koska mulla oli aika Tattoo Hamptoniin, koska mun tatskaa tosiaan piti korjailla. Luulin, että siitä vedetään uusiks vaan ne viivat, joista väri oli lähtenyt eniten, mutta koko kuva tehtiin uusiksi. Ja mua jännitti ja kutitti ja sattui taas niin paljon :'D En millään malta odottaa sitä tunnetta kun toi on taas ihan arka ja jalkaan sattuu kun vähänkin osuu johonkin tai vetää housut jalkaan tai pois, jihuhh! 

Jeppis, sitten saavuttiin Sirun kanssa tähän mun luokse missä meitä jo odottikin pienen pieni Rasmuspoika. Luvattiin pitää huoli pikkusesta sen aikaa kun Henna kävi asioilla. Voin kertoa, että sen kahden tunnin jälkeen mua väsytti melko paljon. Mutta voi veljet poju oli söpö ja kuolas mun peilin kokonaan harjoitellessaan ilmeitä ja antaessaan pusuja itselleen. Ja harmitti niin paljon kun se saapui mun viereeni kuolaamaan ja maiskutteleen kun söin pitsaa :<. 

Sen jälkeen lähdettiin takas Sirulle ja mä jatkoin tyytyväisenä hommia. Hieman vaan pisti vituttamaan, että pimeni kokoajan enkä saanut valoja päälle ja maalit irtoili seinästä teippien mukana :'D Ei paljoa naurattanut. 
Huomenna jatkuu hommailu ja toivottavasti pääsisin paljon etiäpäin! 
Nyt aijjon mennä nukkumaan ja vähän nopeasti. MOI! 
Hih, kisutki hommissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti