sunnuntai 5. elokuuta 2012

Rikoslaki ja elämä on hassua

Mulla kävi eilen mielessä niin hyviä juttuja. Olisin voinut vaikka varastaa hetken mielijohteesta auton? Mutta mä oon ihan liian kiltti sellaiseen. Kävi kyllä mielessä ja olin ihan innoissani kuinka kerran elämässä sen voisi edes tehdä. Mulla olis ollut siihen hyvä mahdollisuuskin. Mutta mä sentään tiesin, että toi kuulostaa paremmalta ajatuksena kuin tehtynä. 
Kaikki nää hölmöt ajatukset varmaan johtui siitä, että toi illan musiikki pisti pään sekaisin. 
JEE, siis mahtavat oli fiilikset ja jotenkin on vieläkin vaikka tiedän, että huomenna on aamuvuoro.... niin? HAHAHA. Mulla oli niin mahtavaa, luulin Tourists Information kylttiä tuoliksi ja Otto kävi sen noutamassa jostain. Joku muu oli sen näköjään repinyt jonkun pienen mökin katolta irti. Siitä kyltistä riitti kuitenkin loppuillaksi paljon iloa ja mä en voi vieläkään lakata nauramasta. Onneks tässä maailmassa on vielä ihan kivojakin tyyppejä. 
Joku hullu jäbä nimeltä Ville alkoi yhtäkkiä angstaamaan kuinka Suomi on paska, kun se sattui kuulemaan kun mainitsin asiasta. Se oli ihan innoissaan kuinka hän on täysin samaa mieltä. Se oli kyllä niin kännissä ja piti mua melkoisen kovassa otteessa. Pääsin kuitenkin pois kun sanottiin palaavamme vielä takaisin. Mitä ei kuitenkaan ikinä tapahtunut. Kerran kävi yksi akwardmoment ja se oli suorastaan huvittavan akward ja koin pienen jäätymisen. Emilia olis halunnut olla mukana tässä tilanteessa, mutta se sattui juorumaan muille ihmisille ja jätti mut aivan yksin punastelemaan. Mutta mulla oli kivaa kotiinkävelyseuraa ja hyvät jutut.
Vaikka mä aina haukun Suomea, Hämeenlinnaa, ihmisiä ja luultavasti koko maailmaa, eilen oli hyvä päivä! :--) 
Ja mä suosittelen kuuntelemaan, varsinkin jos olet kuullut Hämeenlinnasta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti